Sprawdź najczęściej zadawane pytania

1. Jak mam złożyć zamówienie na czapkę z moim logo?

  • wyślij zapytania na adres kontaktowy: kontakt@logonaczapce.pl,
  • załącz w wiadomości plik/i z logotypami, które mają być umieszczone na produkcie/tach (preferowane pliki wektorowe w formacie .pdf .ai lub .eps jeżeli nie posiadasz może być .jpg),
  • w wiadomości prosimy o podanie:
– interesującego Cię modelu czapki / czapek,
– koloru czapki / czapek,
– przybliżonej ilości czapek,
– maksymalnego terminu realizacji.
 

2. Która czapka jest odpowiednia do haftu, a która do nadruku?

  • pod każdym modelem czapki opisane jest możliwe do wykonania znakowanie,
  • wpisz w polu wyszukiwania interesujący Cię rodzaj zdobienia (haft, nadruk, wszywka) a otrzymasz modele pasujące do danego rodzaju zdobienia.

3. Jaki jest czas realizacji?

HAFT:

  • 2-3 dni robocze od złożenia zamówienia – próba,
  • 5-6 dni roboczych od akceptacji próby – produkcja.

NADRUK:

  • 5-6 dni roboczych od złożenia zamówienia – próba,
  • 6-7 dni roboczych od akceptacji próby – produkcja.

4. Czy moje logo da się zrobić haftem?

  • wszystko zależy od tego ile drobnych elementów znajduje się w logo,
  • aby maszyna mogła wyhaftować ładne logo najwęższa linia powinna mieć około 2-3mm,
  • minimalna wysokość napisu 7-8mm aby litery były czytelne i wyhaftowane w dobrej jakości,
  • jeżeli logo zawiera dużo drobnych elementów warto rozważyć nadruk (brak minimum), naszywkę drukowaną (brak minimum) lub wszywkę żakardową (minimum 100sztuk).

5. Czym różni się snap back od full cap-a?

  • snap back w dosłownym tłumaczeniu z języka angielskiego oznacza „zapinany tył” ale aby czapkę można było tak nazwać musi to być plastikowe zapięcie,
  • full cap jest to czapka, która nie posiada regulowanego zapięcia tylko jest cała wykonana z materiału i od spodu podszyta jest elastyczną taśmą potną.
Add to cart