Zakupy krok po kroku.
Czapki ze zdobieniem.
- prosimy o wysłanie zapytania na adres kontakt@logonaczapce.pl,
- załączenie w wiadomości pliku/ów z logotypami, które mają być umieszczone na produkcie/tach (preferowane pliki wektorowe),
- w wiadomości prosimy o podanie:
– interesującego Cię modelu/i czapek,
– koloru/ów czapek,
– przybliżonej ilości czapek,
– maksymalnego terminu realizacji.
Czapki bez zdobienia.
Krok 1 – Wybór produktów
- przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
- przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
- po znalezieniu interesującego Ciebie produktu/ów wybierz kolor oraz ilość,
- gdy stwierdzisz że wszystko jest w porządku dodaj produkt do koszyka bądź po prostu podaj informację w wiadomości e-mail na adres kontakt@logonaczapce.pl,
- jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone – przejdź do koszyka.
Krok 2 – Zawartość koszyka
- w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
- zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na „przelicz”, aby dopasować zamówienie,
- klikając na ikonę krzyżyk usuniesz produkty z koszyka,
- wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,
- potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.
Krok 3 – Składanie zamówienia
- jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na „zaloguj się”,
- jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję „zarejestruj się” lub pomiń zakładanie konta klikając na „złóż zamówienie”; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
- podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
- brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach.
- wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe, aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz „inny adres wysyłki” i podaj odpowiednie dane, ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu „uwagi”, po kliknięciu na „podsumowanie” zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji, kliknięcie na przycisku „złóż zamówienie” oznacza potwierdzenie zakupu, odbierz wiadomość e-mail w której znajdziesz potwierdzenie i szczegóły Twojego zamówienia.
- pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.